Чести въпроси

1. Как да поръчам?

 За да направите поръчка на www.tiara.ro всичко, което трябва да направите, е да добавите продукта / продуктите в пазарската количка, за да маркирате задължителните полета „Съгласен съм с условията“, за да натиснете бутона „Завършете поръчката“ , За да въведете данните за контакт и данните за доставка, за да изберете метода на плащане, след което можете да попълните поръчката. След като завършите поръчката, автоматично ще получите имейл за потвърждение, където можете да следвате поръчката си. Ако не сте получили имейл за потвърждение, съветваме ви да проверите в спам.

Други методи за поръчка са:

- Телефон: на 0760 769 769

- чрез лично съобщение във Facebook Messenger / Instagram

- чрез имейл: contact@tiara.ro

2. Има ли минимална стойност на поръчката?

Минималната поръчка е 35 леи.

3. Как мога да анулирам / променя поръчка?

Нормално е да се променяте. Ако вашата поръчка все още не е изпратена и искате да се откажете или да я промените, моля, свържете се с нас по телефона или изпратете имейл на contact@tiara.ro, за да я анулирате / промените. Ако вашата поръчка вече е изпратена, ние вече не можем да я отменим / променим.

4. Как мога да променя адреса за доставка?

Ако вашата поръчка все още не е обработена, моля, свържете се с нас и ние ще я променим, но ако вашата поръчка е на доставка, моля, свържете се с куриера, за да промените адреса.

5. Как мога да платя?

В края на поръчката имате избор между 2 варианта:

- Онлайн плащане с карта (изключен Revolut)

- Възстановяване, в куриера

6. Каква гаранция имат продуктите?

Нашите продукти се възползват от гаранция 30 дни от датата на доставка. Гаранцията за предоставено съответствие не засяга правата, предоставени от закона на потребителите и е в съответствие с разпоредбите на GO № 21/1992 относно защитата на потребителите, с последващите модификации, както и със закона. № 449/2003 и закон 296/2004.

7. Как мога да използвам „код за отстъпка“?

Ако сте получили код за отстъпка, можете да го въведете в полето „Код за отстъпка“, преди да попълните данните си за доставка. Той е незадължителен и не се натрупва с други кодове и/или продукти за подаръци!

8. Какви са разходите за доставка?

Доставката е 16,9 LEI навсякъде в страната, без данъка на допълнителен км. В случай на поръчки, по -големи от 249 LEI, доставката е безплатна.

9. Какво е времето за доставка?

Времето за доставка е 1-3 работни дни. В претъпкани периоди, като черен петък или празници, той може да бъде удължен до 3-5 дни.

10. Как да сменя продукт?

Ако искате да промените продукт, за да ни уведомите за това намерение по имейл на contact@tiara.ro, и в същото време да посочите продукта, който искате в замяна. Внимание! Обменът се извършва само с друг продукт със същата стойност или по -голяма. Размяната на обмен е 16,9 LEI.

10. Как да върна продукт?

Можете да върнете продукт в рамките на 14 дни след получаването му, без да извикате причина. Ако сте променили мнението си, ще трябва да понесете разходите за възвръщаемост. Тя може да бъде изпратена чрез всяка куриерска компания, която искате да адреса на колета. Продуктите трябва да бъдат опаковани в a картонена кутия, съдържат пакетите, в които сте ги получили и не представяте следи от поведение. Преди да изпратите обратно колета, моля, попълнете това Формуляр за връщане .

ВНИМАТЕЛЕН ! Не изпращайте колета през румънския пост.

 

11. Какво да правя, ако получа дефектен продукт?

Ако сте получили дефектен продукт или продукт, различен от поръчания, трябва да ни уведомите в 24 часа по имейл на contact@tiara.ro с поддържащата снимка и ние ще я променим безплатно в най -краткия момент.

 

12. Колко време да си върна парите?

Според закона срокът на връщане на парите е максимум 14 дни и се връща изключително в банкова сметка. Моля, предоставете валиден IBAN по имейл, след като попълните формуляра за връщане.

13. Мога ли да направя връщане, ако вече нямам оригиналната кутия?

Да, можете да върнете продуктите във всяка друга кутия, която искате. Продуктите, върнати в найлонови торбички, ще бъдат отказани.

14. Какво да правя, ако поръчам повече продукти и искам да върна само част?

Можете да върнете всички продукти, които искате от поръчката, стига те да не са част от промоционални набори (подарък 1+1), пакети с безплатни или безплатни отстъпки на продукти или в категорията „изход“.